Nieuwsbrief

← Vorige

Ludieke marktactie 'Laat naar je borsten kijken'

Om de vrouwen op de hoogte te brengen van de komst van de mammobiel of om meer informatie te verschaffen over de voordelen van een vroegtijdige opsporing, wordt een ludieke marktactie uitgewerkt waarmee je vrouwen direct aanspreekt. 
Een BH-slinger kan de aandacht trekken en een gezonde blozende appel of een gadget wordt samen met een folder uitgedeeld terwijl de vrouwen meer uitleg krijgen.

Voor wie?

Sensibilisering naar alle vrouwen, informatief en aansporend naar vrouwen van 50 tot 69 jaar

Wie kan dit organiseren?

Gemeenten, OCMW’s, lokale dienstencentra, huisartsen, welzijnsorganisaties, verenigingen…

Hoe werkt het?

De activiteiten organiseer je zelf. Je kan bij Logo Zenneland terecht voor heel wat sensibiliseringsmateriaal zoals folders, affiches en spandoeken en elektrokoffers.

  • Indien er beroep wordt gedaan op vrijwilligers, kan Logo Zenneland een korte opleiding voorzien. 
  • Om de actie een ludiek karakter te geven kan je een oproep doen om oude BH’s binnen te brengen om een BH-slinger te maken (wereldrecordpoging?).
  • Er wordt ook vaak een link gelegd met gezonde voeding door een blozende appel uit te delen. Uiteraard kunnen er ook andere gadgets voorzien worden.

Wil je een ludieke actie organiseren? Goed idee!

Weet je niet hoe hier aan te beginnen? Logo kan je zeker helpen met inspiratie en goede voorbeelden! 
Contacteer ruth@logozenneland.be of bel naar 02 582 75 91.

 

Logo regio's in kaart

Postcode

 

Logo Antwerpen